Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Slobodan Antonić: "Pacovizacija" Srba

Komentari (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 07 decembar 2021 12:31
sbo
mislim onako, pravo PROFESORSKI tekst.
(kao i uvek do sada)

Svaka čast!
Preporuke:
53
35
2 utorak, 07 decembar 2021 12:39
nenad
Bravo za gospodina Antonica.
I on je konaco shvatio Vucicevu viziju i misiju.
Bravo za nas Rio Tinto, Anu i Zoranu!
Preporuke:
45
21
3 utorak, 07 decembar 2021 12:48
gile
fenomenalno, kao i uvek!!!
Preporuke:
36
33
4 utorak, 07 decembar 2021 13:28
Moj profesor Antonić
Neki ljudi su izgubili osećaj morala i časi, kao da su pelcovani da postanu roboti, a neki su postali zli, duboko zli i čak nesvesni posledica svoga zla. Ako narod potpuno izgubi dušu, nema nam opstanka...
Preporuke:
31
8
5 utorak, 07 decembar 2021 13:49
V.Kerleta
Bravo za odbranu patrijarha.
Skrenuo bi paznju profesoru da moze biti da su svi oni uigrani.
Evo na pr. ja nisma glasao za vucica, ali kad su krenule opozicione ustase i zutare i autonomasi - sama mi ruka zaokruzuje vucica.
Moze da se sedi da svi oni rade za nekog treceg koj ihoce da pobedi vucic.
Preporuke:
21
42
6 utorak, 07 decembar 2021 13:51
Raka iz Barande
Pa izađite gospodine Antoniću na ulicu i to objasnite narodu! Stanite u prve redove i povedite narod! Oterajte tu "zlu opoziciju" ili "fašiste", mada narod na protestima tako naziva Brnabićeva i sns bulumenta, i pokažite da ste rodoljub!! Lako je kritikovati i davati besplatne savete iz ušuškane pozicije...
Stanite ispred čekića, letve, motke, bagera, pogledajte u oči tim batinašima pa onda trijerite i birajte reči ili verujete da sns batinaši znaju ko je ko???
A patrijarh je neka posebna priča. Valjda su i ti ljudi na ulici deo SPC ili su to samo veliki donatori NAŠIH para?? Eno i komunista Vučela dobi orden što ipak nešto govori...Ali 'ajde, nisam rečit i elokventan kao uvaženi profesor pa se bojim napisaću nešto što ne priliči!!
I na kraju, hvala za besplatan savet, ali nam ne trebaju oni koji podržavaju ovo zlo, ma kako to ko shvatio, jer sa tim zlom se ovo drugo zlo ne ruši! Ne može se zlo pobediti činjenjem zla! Oni moraju da odgovaraju za ono što su uradili. Nema amnestije!
Preporuke:
73
19
7 utorak, 07 decembar 2021 14:10
sažeto...
Sažeto, pojednostavljeno - ali obrni-okreni, Antonićev stav je: Ne talasaj, ne protestuj i glasaj za Vučića!
Preporuke:
51
29
8 utorak, 07 decembar 2021 14:37
p
Lepo im Profa,onomad ("borba za istoriju"-oktobar 2021) poruči :

"Jer ako ovako nastavite, sva je prilika da na kraju neće biti

dovoljno mesta na točkovima aviona…"
Preporuke:
23
6
9 utorak, 07 decembar 2021 15:02
Na žalost (1)
Ne slažem se sa nekim stavovima gospodina Antonića iznetim u ovom tekstu. Dodaću, dešava mi se to tek drugi put, a pročitao sam mnogo njegovih briljantnih tekstova. (Prvi put bilo je to povodom pisanja o spomeniku Stefanu Nemanji u Beogradu).
Njegovu svetost, gospodina Porfirija, patrijarha srpskog, prvi put sam uočio dok je bio u REM-u. Moguće je da nisam u pravu, ali nisam primetio da se oglašavao protiv raznih skarednosti emitovanih na režimskim ''Pinku'' i ''Hepiju'', onda kada su neki članovi REM-a to pitanje pokretali.
Odlazak ''na noge'' u Končarevo jagodinskom paši, u jeku afere sa podvođenjem maloletnica na ''bunga - bunga'' žurkama u tom istom Končarevu, po mom mišljenju vrlo je netaktično. Čak i ako je u službi ''pranja'' pomenutog paše od mogućih posledica afere, u šta se i sam AV uključio.
Dodela gramate M. Vučeliću za ''negovanje i promovisanje hrišćanskih vrlina'', ili tako već nekako, deluje kao sprdnja.
Preporuke:
47
4
10 utorak, 07 decembar 2021 15:17
NebojšaP
http://www.nspm.rs/hronika/zamenik-predsednika-skupstine-grada-cacka-i-funkcioner-sns-postoji-mnogo-clanova-sns-koji-su-spremni-da-automobilima-ulete-u-masu-i-gaze-protestante.html
Preporuke:
16
4
11 utorak, 07 decembar 2021 15:18
@lokalni SNS baroni ce osilili
A glavni baron nema pojam o tome? Za Koštunicu se znalo da je neobavešten, ali za Antonića nisam siguran...I još nešto, i on vidi( kao i patrijarh, sic.) da se radi samo o tuči uličara!
Preporuke:
25
11
12 utorak, 07 decembar 2021 15:25
Na žalost (2)
Naravno, to ne opravdava drugosrbijance. One koji narod koji se pričešćuje nazivaju ''pušačima kašike'', koji pljuju po SPC, a u komentarima zasipaju i Crkvu i verujući narod svakojakim bljuvotinama.
Osiljeni ''lokalni baroni'' su, kao pre neku godinu savamalski fantomi, svojevrsni sprovodioci AV-ove politike. Nisu endemska pojava. To su sns jedinice za ''specijalne operacije''. To je organski deo AV-ovog sns-a.
Karikature i komentari na temu AV-a od strane ''građanista'' i drugosrbijanaca, često su vulgarne i kontra - produktivne, ne samo za politički neopredeljene osobe. Ali imaju, valjda, manji negativni uticaj na glasače nego Briselski sporazum, u kome se Repulika Srbija ne pominje, učešće Srba u institucijama ''države'' Kosovo, koju kao ne priznajemo, metroa od preko 6 milijardi evra, ministara kupljenih diploma, višestruko preplaćenih auto - puteva, itd, itd.
Vučić neće pasti ''kad građanska opozicija prestane s fašizacijom...'', već kad ga Zapad pusti niz vodu.
Preporuke:
28
5
13 utorak, 07 decembar 2021 15:36
međutim
Ima prostora tumačenju da je patrijarh govorio dvosmisleno a da je za proturanje interesa stranog faktora kog je pomenuo indirektno optužio i opomenuo kleptokratu.
Tada sam napisao da treba rešiti uzrok a da je sukob samo simptom, ali narodu je dozlogrdilo, evo ja koji apsolutno nisam pristalica nijedne od neoliberalnih opcija ali ne mogu više samo da sedim i kucam, i da neki prikriveni neoliberali organizuju revolt ja želim da izađem. Vlast treba da bude smenjivija pošto nemamo nekorumpirane institucije.
Preporuke:
21
3
14 utorak, 07 decembar 2021 15:42
''...ali kad su .....sama mi ruka zaokruzuje vucica.''
Ovo je tako tipično za Miloševićeve sledbenike. Kao i rečenica ''Bio sam za promene, glasao sam za ''žute'', ali kad sam video...gorko sam se pokajao''.
Kod miloševićevaca, suprotno njihovoj želji, ovo je najpouzdaniji lakmus- papir za identifikaciju.
Nema potrebe za takvim lažima. Zašto ne priznati da ste uvek bili za Miloševića, odnosno za AV-a? Ili se bojite, ili se stidite, ali biti za Miloševića ili Vučića, legitimno je i to.
Preporuke:
30
8
15 utorak, 07 decembar 2021 15:51
Rale
A gde se dede nacionalna opozicija i naša nacionalna elita? Zašto oni ne preuzmu proteste?

Poštovani gospodine Antoniću, Vaš sam veliki poštovalac, ali Vam priča malo "proklizava".
Preporuke:
41
8
16 utorak, 07 decembar 2021 16:05
Raka iz Barande
nastavak
Ne beže stručni, obrazovani i mladi ljudi iz Srbije zbog karikatura ili tekstova u nekim novinama ili zbog stavova nekih neuticajnih likova i novinara nego zbog onog što ova vlast radi, zbog nametanja nakaradnog sistema vrednosti gde se laž proglašava za istinu, plagijatori i falsifikatori unapređuju u visoke činovnike, zbog se otimačine i pljačke, zbog toga što fali 2 minuta snimka...
Kamo lepe sreće da su nam te karikature i tekstovi jedini problem. Da imamo dobro plaćene poslove, standard, da umesto što idemo da radimo dodatne poslove kako bi decu obukli i prehranili, dakle, da umesto toga divanimo po vazdan o tekstovima i karikaturama.
Evo, kako je jedan tekst navukao i izvukao na površinu podle AV botove koji ovde ordiniraju.
Preporuke:
26
6
17 utorak, 07 decembar 2021 16:19
...
poštovani profesore, pomalo ste i sami postali zarobljenik kruga dvojke. krenite malo van tog kruga pa ćete videti da je virus šešeljizma ( ne slobizma) nepovratno zarazio srbiju. tih 2 miliona ljudi su beznadežni slučajevi sa kojima je nemoguće voditi racionalan i razuman razgovor, jer za njih ne postoje nikakve činjenice, dokazi, crno na belo fakti, jasno proverljive stvari, već samo verovanje da je vučić svetac koji dinara nije ukrao i da su svi koji bilo šta kažu protiv njega u najmanju ruku sotone. to su građani srbije kojima su zadruga i parovi smisao postojanja i ne znam da je beznadežno i pokušavati da se njima ponude nekakvi programi, bolja rešenja i slično. n1 vam nije omiljena tv, ali pogledajte emisiju kako se informišu ljudi van beograda. tipičan šešeljista tu kaže "možete vi da pišete šta hoćete, ja u to ništa ne verujem". sad vi njega ubedite da je vučić zlo za srbiju i naterajte ga da poveruje u one kristalno jasne ogromne afere ove vlasti.
Preporuke:
38
9
18 utorak, 07 decembar 2021 16:31
Sam svoj
Antonić prenaglašava neke pojave, događaje i ekscese, dok druge prećutkivanjem zaobilazi.
To je stav tipičan za navijače!
Osim njih, nekad, nečim povređeni ljudi, uvek se svrstavaju na stranu onoga ko je neprijatelj ljudima koji su ga povredili (tipičan primer jeste Kosta Čavoški, čovek koji "od drveta nije video šumu").
Dakle, ako su "žuti" bili skotovi (a jesu),
ne znači da sada ovi to nisu (i to neuporedivo veći i neuporedivo štetniji)!
Čuvajte se sujete profesore.
Preporuke:
41
7
19 utorak, 07 decembar 2021 16:51
moje mišljenje
"Vučić će da padne kad građanska opozicija prestane s fašizacijom i pacovizacijom Srba („nacoša“). Samo, imam utisak da u tom krugu mnogi više vole i da Vučić ostane, nego da s time prestanu."

Sa mnogim izjavama Antonića ne mogu da se složim, ali ovo je potpuno tačno. Jeste da Antonić i dalje živi u prošlosti u kojoj su Pešćanik i navodni patrioti radikalskog tipa simulirali lažne sukobe, ali izgleda da je i on shvatio da srpska hobotnica ima mnogo krakova i da se svime upravlja iz istog mesta. Građaneri su ugušili proteste 2017. i 2019., a izgleda da se sprema pokušaj da se i ovo danas uguši.
Preporuke:
12
8
20 utorak, 07 decembar 2021 16:55
Alex
Ja se slazem sa idejom koju prof Antonic ovde provlaci u tekstu, ali ja sam prvi pogubio zivce. Nisam bio nikada konfliktna licnost , ali sam skoro jednom Vucicevom glasacu (a inace mom dugogodisnjem poznaniku), na pitanje zasto onaj mali dobi batine na bageru odgovorio da je trebalo jos da dobije batina. A pride taj isti nema pojma da je Telekom podigao kredit i od nasih para kupljena tv prva i b92, pa ne zna da se kupuje institut za vodoprivredu u cilju laziranja izvestaja, pa ne zna da se ni za jedan bitniji zakon ne odrzava javna rasprava, ili ako je zakazana to su neki kratki rokovi i obicno kad su ljudi na odmorima. Spisak je veoma dugacak, sto taj moj poznanik pojma nema ali ZNA da ja to pricam samo zato sto mrzim Vucica. Znaci nije ovo stanje preko noci doslo, ima i greske i kod opozicije, ali ja sam prosto izgubio strpljenje vise.
Preporuke:
30
4
21 utorak, 07 decembar 2021 17:09
Zamak
Jedino rešenje bilo da protest po svojoj suštini, u korenu i dosledno - eksplicitno isključuje građaniste. U svakom drugom slučaju, oni će sigurno nametnuti svoju "agendu" i prisvojiti rezultate.
Preporuke:
12
18
22 utorak, 07 decembar 2021 17:49
Eho
Opoziciji kao i vlasti je dozvoljen svaki vid legitimne političke borbe osim nasilja. To što netko tumači patrijarhove riječi ovako ili onako nije ništa zabrinjavajuće. U svom priopćenju patrijarh je rekao da nije za imenovanje krivca za nasilje i podjele da bi u slijedećoj rečenici govorio o utjecajima izvana i na neki način aludirao na opoziciju. I to u kontekstu bageriste i motki. Prvi put SNS siledžije ne mogu u protestima promijeniti igru i izmanipulirati prirodu protesta. Ne uspijevaju im provokacije. Slažem se da teže kvalifikacije patrijarhovih riječi nisu najsretnije ako ništa zbog njegove funkcije
Preporuke:
13
3
23 utorak, 07 decembar 2021 17:57
gavrilo
pokusavam da razumijem neka politicka desavanja, kazem pokusavam jer to nije nimalo lako!Ako govorimo o opoziciji i poziciji onda slike nisu ni bijele ni samo crne.Ne moze opozicija da rusi SNS ako stalno tvrdi da sve sto uradi Vucic je pogresno i ne moze da tvrdi Vucic da je sve lose naslijedjeno od ZUttih!Ako je naslijedjeno - MIJENJAJ pa zato si vlast!!!
Ako se napravi dobar auto-put koji je koristan za Srbiju i Narod ne trazi apriori i ad hoc odmah koliko se ko ugradio, put je los otisao je preko markove livade a nije preko Lazareve...!
Preporuke:
3
7
24 utorak, 07 decembar 2021 18:29
ZR
Antonić je nekada bio politikolog koga sam najviše cenio, i čiji su radovi i tekstovi bili pojam i merilo objektivne analize i argumentacije.

Međutim, već odavno nije tako. Kako koji novi tekst pročitam, on je sve dalje od toga, sve je puno neke ironije, cinizma, jeda, svodi se na prizemna verbalna prepucavanja sa Peščanikom i ostalim marginalcima, a generalno sve više klizi u slobonostalgiju i SNS botovanje...

Zaista ću prestati da ga čitam ako ovako nastavi, ali možda ga onda prime nazad u "Pravdu"
Preporuke:
30
7
25 utorak, 07 decembar 2021 19:22
Vlada Bg @ moje mišljenje
Samo donekle bih se složio sa vama.
Tzv "gradjaneri" jesu podrivali proteste 2019. ali nisu bili usamljeni - sa druge strane su bili tzv "patrioti".
Ta dva ekstrema,prisutna su i u vlasti i u opoziciji i nastavljdju svoju "osmu sednicu" u nedogled.
Jedna Čomićka ili Macura imale su nekog Noga sa druge strane.Neki Zelenovic,koji je pogazio Sporazum sa narodom imao je nekog Stamatovica kao "patriotsku " protivtežu.
I tako možemo (i trebalo bi) svakog aktera i njegovo ponašanje (kao i ponašanje medija) u tom periodu da analiziramo.
Puna usta "lustracije".
A nje nigde.
Ja sam rešio da lustriram svakoga ko je prekršio sporazum koji je sa mnom potpisao.
To je moje pravo - lista na kojoj bude samo jedan od likova koji su izašli na "izbore" nema moj glas - bez obzira na ideološku pripadnost.
I uopste me ne interesuje šta ce dalje biti - ne glasam za nekoga ko mi je pljunuo u lice.
Nadam se da se bojkot opozicija nece mesati sa takvima.
Preporuke:
6
1
26 utorak, 07 decembar 2021 20:12
R. P. F.
Za Gavrila

Šta pokušavate da kažete? Svi su malo dobri i malo loši? Sve pare koje su ukradene od auto-puta su ukradene iz škole, bolnice.... jer će se višestruko naplatiti svima nama
Preporuke:
15
4
27 utorak, 07 decembar 2021 20:27
u redu je kititi krug dvojke
ali sam u najmanju ruku dosta iznenadjen mogucnoscu da se pojavi ovakav clanak iz pera uvazenog profesora.
On ovde vrlo radikalno kritikuje one koje kritikuje, a ne osvrce se mnogo na nepocinstva trenutnih vladalaca.
Ili, sta biste, dragi profesore, rekli o slucaju "Aida i Jeca (zvaka)"? Jeste da je digresija sa moje strane, ali mislim da je i to nekakva 'pacovizacija',
reklo bi se neuspesna, jer je onim suptilnim potezom ruke i bacenim jajetom na mural srpskog borca, gospodja napravila takvu reklamu da su mmurali sa likom onoga koga je trebalo 'pacovizirati' nikli na sve strane po gradovima u Srbiji.
Preporuke:
10
2
28 utorak, 07 decembar 2021 21:49
Zamak
I 2000-te i 2012. godine bilo je mnogo "srpskih domaćina" i patriota koji su se iskreno radovali dolasku nove vlasti - "demokratske, ali i patriotske". I u oba slučaja surovo su prevareni, na vrlo sličan način. I biće prevareni i svaki sledeći put, uvek. Ko do sada nije izvukao pouku, neće je nikada ni izvući.
Preporuke:
20
7
29 utorak, 07 decembar 2021 21:51
Slobodan Zidarevic
Velika zamena teza u tekstu, sve su manje sanse da je slucajna. Kao sto SNS pokusava da politizuje odbranu zemlje (ne drzave, nego zemlje), tako i Antonic duva u istu tikvu.

Ovo nije politicka borba, narod je vec oguglao na propast, kradju, ponizenja, gubitak nade i ostale apstraktne stvari. Sada brani ono sto moze da vidi, prirodu.
Preporuke:
16
3
30 sreda, 08 decembar 2021 00:42
aleksandar
Sjajni, briljantni Antonić.
Svaki preterani ekstremizam i dehumanizacija na političkoj osnovi u okviru pripadnika jednog istog naroda su neprihvatljivi.
Ne mislim pri tom na drugosrbijanske tupamarose, oni su se ionako svojom voljom ispisali iz Srba. O njima treba pisati sve najgore, raskrinkavati ih kao petu kolonu i boriti se svim sredstvima protivu njih, svuda i na svakom mestu. Ponavljam, oni ionako nisu Srbi.
Preporuke:
5
19
31 sreda, 08 decembar 2021 01:56
Ganimed
Antonić nas nagovara da glasamo za građaniste, drugosrbijance, autošoviniste i kojekakve NVO hijene, samo ako oni promene retoriku?
Da li je to tačno, ili se meni samo tako čini?
Biće da mi se čini, nije Sloba takav. Ali opet...
Po difoltu sam protiv AV-a, ali ako su ovi alternativa AV-u i ako se oni (ne daj Bože !) dočepaju vlasti, mislim da nam svima ne preostaje ništa drugo nego da skačemo mutnu Maricu.
Preporuke:
2
10

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner